woensdag 23 september 2015

snorfestival




We reden onze stad uit voor een weekendje op Kampeerterrein de Lievelinge
Door mijn charmante puber omschreven als een plek
met moeilijke vlaggetjes en "leuk" beschilderde hutjes,
bomen met kooitjes, baardige mannen en allemaal 40'ers die denken,
zie mij eens hip wezen in mijn lollig gebreide vest.

Ik vind het er heerlijk, de kampvuurtjes, de liefdevol samengestelde hutjes, bloeiende borders, de muziek die over het terrein schalt, keuze uit 4 lekkere witte wijnen in een wijnglas!  en de baardige man die als je je krantje zit te lezen aanbiedt om even een dekentje voor je te halen.

We doken na het Proef de Liefde diner in ons KOUDE tentje, ijskoud.



Ok dat pruttige kamperen is uiteindelijk niet zo mijn ding,
maar de volgende morgen rolden we in het warme bad van het Snorfestival.



De leukste uitgevers van Nederland openden hun boekenbal,
ze presenteerden hun najaarscollectie van boeken, spelletjes, posters & chocolade.



Ik ging de bloggers fêteren bij de yurt van gastvrouw Kirsten Jassies.
Een jongetje van de camping dat me hielp de taart voor te proeven vroeg met volle mond, wat zijn dat eigenlijk? Bloggers? Tsja...
Dat zijn mensen, veelal vrouwen die verhalen schrijven, vaak met mooie plaatjes erbij over de dingen die ze doen en zien.
Ze leren je kijken & van kleine dingen genieten, zien dingen die je als je op eenzelfde feestje was als dat waar zij over schrijven je je afvraagt hoe jij al dat moois hebt kunnen missen.



                                                                                                                                                                 deze mooie foodfoto is van @enter_my_attic

Ik ging BBQ'en.
Mijn mademoiselles kwamen na een morgen met als hoofdvraag 'wat doen wij hier???'
Toch in de festival swung.
Zij volgden workshops, aten frieten & curry, kochten bíjna een typemachine,
zweefden in de molen, Lola werd fan van Roosbeef en ze zweefden nog een rondje.





We gingen op de foto in de mooie bloemenlijst van vlinder & vogel





Het was een magische dag...
Anki & Casper van Zilverblauw die hun boek Shoot lanceerden schreven er een blog over met linkjes naar alle posts. Zo kun je nog uren nalezen & kijken.


Whoeiiiiiiiiii...

1 opmerking: